Opis operatora
Informacje o destynacji - rezydenci:
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego i niemieckojęzycznego Przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Wyposażenie:
Kurort zbudowany został w roku 2010. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 192 pokoi. Ośrodek wczasowy dysponuje 192 pomieszczeniami mieszkalnymi, znajdującymi się w budynku głównym i 13 budynkach pobocznych. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dostępne w hotelu Wi-Fi (odpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do hotelowej oferty należą wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko typu king size. Dostępne są również } oraz za dodatkową opłatą minibarek. W aneksie kuchennym możliwe jest przygotowanie drobnych posiłków. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i odtwarzacz DVD. Łazienka posiada prysznic. Ekskluzywnie dla naszych goście przygotowaliśmy artykuły kosmetyczne. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Obiekt oferuje basen otwarty. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy boccię i siatkówkę plażową. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard, dart i aerobik. W kurorcie oddajemy do Państwa dyspozycji Centrum Wellness. Oferta płatnych zabiegów obejmuje saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności i zabiegi masażu. Dyskoteka, miniklub i minidisco zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski.
Karty kredytowe:
W tym ośrodku wczasowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Wisa Egipt - Cena nie zawiera:
Opłaty wizowe dla Egiptu wynoszą ok. 30 EUR za osobe (usługa Fast Track, w tym opłata manipulacyjna), płatne bezposrednio, na miejscu u naszego kontrahenta.
Paszport musi być ważny przez co najmniej sześć miesięcy od daty zakończenia planowanej podróży. Wizę można również uzyskać na lotnisku w punkcie wizowym za ok. 25 USD, wymagane czekanie w kolejce. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed podróżą, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. Ważna jest data wejścia, a nie data rezerwacji.
Klienci lecący do Sharm el Sheikh, którzy nie będą korzystać z dalszych wycieczek fakultatywnych, nie mają obowiązku wykupienia wizy (bez opłat za wizę obowiązuje do 30 kwietnia 2021 r. )
Wystarczy podbić pieczątkę w paszporcie, która uprawnia do 14-dniowego pobytu na półwyspie Synaj.
Prosimy o sprawdzanie wszelkich przepisów wjazdowych/wyjazdowych na bieżąco, organizator nie odpowiada za zmianę przepisów.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ FlyEgypt, Air Cairo i Al Masria Airline cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Higiena
Ogólnie
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.